Groepslessen

Bij De Miester bieden we diverse groepslessen en sportmogelijkheden aan.

UURROOSTER & PRIJZEN GROEPSLESSEN ➤

Uurrooster

Maandag20.00 - 21.00uThe Power Hour

21.00 - 22.00uPilates
Dinsdag10.00 - 11.00uFiguurtraining

20.30 - 21.30uSpinning 1u
Woensdag20.00 - 21.00uFiguurtraining

21.00 - 22.00uParty Workout
Donderdag

20.00 - 21.00u
21.00 - 22.00u

Spinning 2u


Prijzen


GroepslesSpinning
1 beurt8 €9 €
10 beurten70 €80 €
20 beurten120 €150 €
3 maanden120 €130 €
6 maanden200 €220 €

THE POWER HOUR ➤

Een superintese workout voor echte doorzetters. We combineren een doorgedreven cardiotraining met krachtoefeningen om ons hele lijf in vorm te brengen. Denk maar aan Insanity, Crossfit of Bootcamp! Geen makkelijke opdracht, maar als je je lichaam tot het uiterste drijft word je gegarandeerd fitter, sterke en slanker.

We werken in groep, motiveren elkaar en verleggen onze grenzen. Je kan steeds op je eigen ritme deelnemen en de intensiteit aanpassen aan je eigen niveau.

INDOOR CYCLING ➤

Indoor cycling is de laatste jaren razend populair geworden. Op een, speciaal voor deze activiteit, aangepaste fiets, verbrand je snel en op een leuke manier calorieën. Je kan de weerstand van de fiets makkelijk aanpassen aan je eigen niveau.

FIGUURTRAINING ➤

Figuurtraining is een combinatie van aerobics en spierversterkende oefeningen. De les start met een stevige opwarming op muziek. De choreografieën zijn eenvoudig, de beats opzwepend. De nadruk ligt meer op het versterken van de spieren en het verhogen van het uithoudingsvermogen dan op het uitvoeren van moeilijke combinaties.

In het tweede deel van de les pakken we samen een aantal probleemzones aan. BBB, een cliché van formaat, maar daarom niet minder waar. Buik, billen en borsten blijven de kern van de les uitmaken. Ook rugversterkende oefeningen zullen nooit ontbreken. Door de combinatie van calorieverbrandende aerobics en spierversterkende oefeningen legt deze les een uitstekende basis voor een slank figuur.


PILATES ➤

De trainingsmethode die ontwikkeld werd door Joseph Pilates bestaat al decennia en is toch hipper dan ooit. Leer controle krijgen over je bewegingen, versterk je spieren en breng je lichaam in balans. Een correcte uitvoering van de beweging staat centraal. Met deze oefeningen verbeter je niet alleen je lichaamshouding en ademhaling, maar ook je algemene conditie. 

Tijdens deze workout richten we ons vooral op buik- en rugspieren zonder  de rest van ons lijf te vergeten. We versterken onze core en werken aan een sterk en soepel lichaam.

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x